A Mit Miskolc adhatott névre keresztelt weboldal 2013 nyarán indult útjára, így a város mindmáig legrégebbi, egyben legnépszerűbb Miskolc-tematikus blogja. Oldalunk kezdetektől fogva nagy népszerűségnek örvend, cikkeinket rendszeresen szemlézik a helyi, valamint az országos hírportálok is, míg a különböző helytörténeti témákban számos interjúfelkérésnek is eleget tettünk az elmúlt években.

Mindezeknek köszönhető, hogy honlapunk bő két évvel ezelőtt elérte a kétmilliós látogatószámot. Emiatt döntöttünk úgy, hogy a Mit Miskolc adhatottnak mintegy kilenc évig otthont adó, az Index kötelékébe tartozó blog.hu-s felületnek búcsút intünk, hogy különálló oldalként egy még szebb köntöst kapjon, egyben lehetőségünk legyen még több funkcióval ellátni. 

Bár eleinte voltak félelmeink a váltás kapcsán, mára már elmondható, hogy ez nem járt a látogatószám csökkenésével: oldalunk – amely a kezdetektől fogva nem a cikkek mennyiségére, hanem azok minőségére törekszik – heti szinten 8-10.000 látogatóval bír, míg Facebook-oldalunk elérése stabilan hozza havi szinten a kétszázezer főt. Mindezt organikusan, fizetett hirdetések nélkül. 

Ezen mutatók mellett már azt is bátorkodtunk meglépni, hogy – korlátozott számban ugyan, de – hirdetési lehetőséget biztosítsunk olyan, elsősorban helyi vállalkozásoknak, amelyek kedvező ár-érték arányban, bőven a piaci ár alatt szeretnék megjelenési felületeiket bővíteni, ezzel pedig támogatni egy lokálpatrióta weboldal leendő, izgalmas projektjeit.

Reméljük, hogy nem csak mi érezzük úgy, hogy ez egy win-win ajánlat. 

A kiadó és a célközönség

A kiadóról részletes információk az Impresszumban érhetőek el. Mivel elsősorban Miskolcról írunk, így látogatóink is miskolciak, de sokan olvasnak minket Budapestről, illetve a vármegye egyéb településeiről is. Oldalunkat folyamatosan monitorozzuk a Google Analytics segítségével, így igény esetén naprakész statisztikákat tudunk kínálni. 

A honlap 2023 augusztusi látogatói statisztikája városonkra lebontva.

Facebook-oldalunk látogatói statiszikája városokra lebontva.

 

Az alábbi hirdetési formátumokat tudjuk ajánlani leendő partnereinknek:

Banneres kihelyezés

A különböző bannerek az online világ leggyakoribb megjelenési formái, melynek keretében különböző nagyságban, formában és helyen tudjuk vállalkozásod hirdetését transzparensen elhelyezni.

    • Megjelenés a jobb oldalsávban
    • Megjelenés a cikkekben
    • Megjelenés a főoldalon

A fent részletezett bannerek megállapodás szerint kombinálhatóak.

Példa banneres elhelyezésre a jobb oldali boxban.

 

Támogatói logó, bannerkihelyezés, partneri együttműködés

Egy-egy cikk végén/elején elhelyezzük banneredet, logódat, illetve szöveges formában is feltüntetjük a vállalkozásod nevét.

Példa cikk alatti megjelenésekre.

Amennyiben hosszabb távú együttműködést sikerül kialakítanunk, állandó partnerként megjelenítünk a jobb oldalsávban az erre kialakított boxban, amely a főoldalon és a cikkek mellett egyaránt megjelenik, így garantáltan találkozik minden olvasónk a vállalkozásod nevével.

Linkcsere

Speciális esetben együtt tudunk működni ún. affiliate marketing (azaz partnermarketing) formájában is, linkcserével. Ennek feltétele, hogy leendő partnerünk hasonló látogatottságú weboldallal rendelkezzen, biztosítva ezzel a kölcsönösen gyümölcsöző együttműködést.

Megjelenés közösségi felületeinken

Vállalkozásod nevét (akár tagelve annak közösségi média oldalát), szintén meg tudjuk jeleníteni Facebook- és Instagram-postjainkban. Mindemellett dinamikusan növekszik Tiktok-csatornánk is, ahol videós megjelenésre is lehetőség van. 

Videós megjelenések

Az elmúlt egy évben – a befolyt támogatásoknak is köszönhetően – lehetőségünk volt már videós megbízásokat teljesíteni. Mi is ebben látjuk a jövőt, így szeretnénk minél több városismertető tartalmat gyártani Youtube-csatornánkra is, illetve minden olyan videós platformra, ahol jelen vagyunk.

Példa:

PR-cikk írása, megjelentetése

Honlapunkon lehetőség van PR-cikkek megjelenésére. Ezek olyan írott tartalmak, amelyek bemutatják, népszerűsítik vállalkozásodat. Nincs ilyen cikked? Semmi gond, megírjuk az általad megosztott itiner alapján.

Fontos leszögezni, hogy egy PR-cikk akkor jó, ha nem “reklámszagú”, ennek megírásában pedig –  partnereink visszajelzése alapján – van tapasztalatunk.

Példák:

Nem titok, hogy mire költjük

A hirdetésből befolyó összeget a működési költségeinken túl leginkább könyvkiadásra, valamint videós tartalmak készítéséhez szükséges eszközpark megvásárlására szeretnénk költeni.

Nagy álmunk, hogy a blog elmúlt tíz évének legjobb tartalmait – eddig még meg nem jelent cikkekkel kiegészítve – egy igazán igényes kiadvány formájában megjelentessük. Aki valamilyen szinten követi a nyomdai költségek megugrott árait, tudja, hogy egy könyv kiadása milyen horribilis összegeket emészt fel napjainkban, amit önerőből nem tudunk vállalni. Egy azonban biztos: minden követ megmozgatunk majd, hogy a kötet megjelenjen, ahol fel is fogjuk tüntetni vállalkozásodat, amennyiben hirdetsz nálunk. Szeretnénk, hogy Te is egy tiszteletpéldány büszke tulajdonosa légy, mint támogató.

A bakancslistánk egy másik tétele, hogy immáron nem csak írott, hanem rövid, velős, és nem utolsósorban igényes ismeretterjesztő videókban is foglalkozzunk a város múltjával. Azonban a saját magunk által megkívánt igényességnek ára van, így egy minimális eszközpark megvásárlását tervezzük a jövőben. És ne feledd: a videós tartalmakban is feltűnhetsz támogatóként.

Mennyi az annyi?

A megjelenés díja függ annak formájától, időtartamától, gyakoriságától (PR-cikkek esetén a karakterszámtól), ezek kombinációjából kalkuláljuk ki a hirdetés költségét. Hogy viszonylagos számokat is mondjunk: PR-cikkeket már 25.000 Ft-tól, banneres megjelenést már 20.000 Ft-os havi költségért tudunk biztosítani szemben más, jellemzően hírportálok által adott hat- vagy akár hétszámjegyű összegekkel. 

Árajánlatot az info@miskolcadhatott.hu e-mail címen kérhetsz, ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot és megbeszéljük a részleteket.

Végül a közösségi finanszírozásról

Ha nem hirdetnél, csupán elismernéd munkánkat, esetleg támogatnád a jövőben megvalósítani kívánt – feljebb részletezett – terveinket, akkor azt is megteheted. A közösségi finanszírozás ma már egy teljesen legális, transzparens, biztonságos támogatási forma, ami Magyarországon is egyre elterjedtebb. Ennek egyik legnépszerűbb, felhasználóbarát felülete a Patreon, ahol egyszeri vagy rendszeres adományokra is lehetőség van.